Trening siłowy dla kobiet

Większość kobiet obawia się ćwiczeń na siłowni. Zwykle przygodę z siłownią Panie zaczynają od orbitreków, rowerków, bieżni i innych sprzętów „cardio”, najlżejszych hantelek i zajęć grupowych typu „pilates”, które po prostu nie przynoszą spodziewanych rezultatów.Wiem to z praktyki, ponieważ prowadziłem takie zajęcia. Niestety ich poziom jest bardzo zróżnicowany, a należałoby go dostosować do najsłabszych uczestników, na czym z kolei stracą osoby najlepiej wyćwiczone.

Tymczasem najprostsza droga do zbudowania pięknej sylwetki jest dostępna na wyciągnięcie ręki – to zmiany w diecie, trening siłowy z dużymi ciężarami oraz trening interwałowy. Musimy pamiętać, że przeciętny kobiecy organizm zbudowany jest zupełnie inaczej niż męski – ma więcej tkanki tłuszczowej, a mniej mięśni. Jest to uwarunkowane genetycznie i sprawia, że panie wolniej pozbywają się tkanki tłuszczowej, a nabieranie masy mięśniowej jest trudniejsze. W tej sytuacji najskuteczniejsze są sztanga i hantle, czyli ćwiczenia z wolnymi ciężarami.

Pamiętajmy, że kobiety dysponują też dużo mniejszą ilością testosteronu niż mężczyźni. Zbudowanie „kulturystycznej” sylwetki, z nienaturalną rzeźbą mięśni, jest NIEMOŻLIWE bez użycia środków dopingujących lub terapii hormonalnej. Nie należy obawiać się takich rezultatów stosując zdrową dietę i prawidłowy trening siłowy.

 

Sprawdź co osiągnęły moje Klientki!

Twoja motywacja, moja wiedza, Twój sukces!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *