Rekomendacje moich Klientów

Przebywam w Anglii, ale współpraca z Mateuszem układa się wzorowo. Prowadzi mnie online, a wyniki mamy bardzo dobre – schudłem już 11 kg w zaledwie 3 miesiące, nie wspominając o poprawie samopoczucia i mega pozytywnym nastawieniu. Polecam gościa!

Dominik

To, co mi zaimponowało w Mateuszu, to chęć ciągłego rozwijania się. Zaskoczył mnie też swoją elastycznością w pracy z klientem. Polecam każdemu, kto ma jakiś osobisty, sportowy cel.

Kamil

Już po 3 miesiącach ćwiczeń z Mateuszem widzę niesamowite efekty. Moja sprawność fizyczna zdecydowanie wzrosła, treningi stały się przyjemnością, a waga spadła o 11 kilo. Najważniejsze, że znacząco poprawiły się wyniki moich badań, choć choruję na cukrzycę!

Bożena

Nie spodziewałam się, że odpowiednio dobrana dieta w połączeniu z treningami przyniesie tak szybkie rezultaty. Po miesiącu regularnych treningów (2h, dwa razy w tygodniu) znacznie nabrałam na sile, co mogłam sprawdzić na ściance wspinaczkowej!

Anna

Powrót do formy po ciąży jest możliwy! Pod okiem Mateusza zgubiłam 5 kilo w 2 miesiące i znacząco poprawiłam swoją sylwetkę i samopoczucie. Zaskoczeniem było dla mnie, że osiągnęliśmy to na siłowni, nie sądziłam, że poradzę sobie z hantlami czy sztangą!

Agata
Zobacz więcej

Co mogę Ci zaproponować?

treningpersonalny

Trening personalny

W ramach treningu personalnego ustalimy odpowiedni cykl treningowy, dobiorę właściwą dla Ciebie ilość, rodzaj i natężenie ćwiczeń. Dopasuję je do Twoich oczekiwań i potrzeb, ale też możliwości.  (więcej…)

plan dietetyczny

Plan dietetyczny

Osiągniecie wymarzonej sylwetki wymaga pracy, ale nie jest to tylko wysiłek włożony w ćwiczenia siłowe. Mówi się, że nawet 70% naszego sukcesu powstaje w kuchni i ja się w pełni z tym zgadzam! Z radością obalam za to mity żywieniowe. (więcej…)

ZOBACZ WIĘCEJ

Korzyści płynące z treningu siłowego

trening-silowy-dla-zdrowia

Trening siłowy dla zdrowia

Trening siłowy może być lekarstwem na wiele problemów zdrowotnych i pomóc w zapobieganiu chorobom na przyszłość. STYMULACJA UKŁADU KRĄŻENIA Celem układu sercowo – naczyniowego jest dostarczanie niezbędnych do życia składników odżywczych i pomoc w usuwaniu resztek z tych składników. Dzięki ćwiczeniom siłowym układ krążenia zostaje pobudzony i poprawia się jego działanie i wydajność. 

Trening siłowy dla kobiet

Trening siłowy dla kobiet

Większość kobiet obawia się ćwiczeń na siłowni. Zwykle przygodę z siłownią Panie zaczynają od orbitreków, rowerków, bieżni i innych sprzętów „cardio”, najlżejszych hantelek i zajęć grupowych typu „pilates”, które po prostu nie przynoszą spodziewanych rezultatów.

trening siłowy dla piłkarzy

Trening siłowy dla piłkarzy

Temat trenowania piłkarzy jest bardzo bliski mojemu sercu, ponieważ od 8. roku życia uprawiałem ten sport. Moi podopieczni, oprócz kształtowania sylwetki, często potrzebują pomocy w przygotowaniu się do sezonu w dyscyplinie, którą uprawiają. Miałem przyjemność współpracować z piłkarzami nożnymi, futsalowymi, zawodnikami futbolu amerykańskiego czy też zawodowymi tancerkami baletu.

See all our news